piątek, 18 stycznia 2013

ważne

Witaaaaam, na wstępie chcę was przeprosić (choć nie sądzę, że kogokolwiek to obchodzi) bo zdecydowałam zrobić sobie przerwę od pisania tego opowiadania (choć i tak nikt nie czyta).
Właśnie, to nie ma sensu, bo nikt go nie czyta, a sama dla siebie pisać nie będę.
Sądzę też, że spieprzyłam wątek, opowiadanie jest nijakie.
Zastanawiałam się nad zaczęciem nowego, całkiem innego opowiadania, mam już nawet na niego pomysł. Ale to zależy od was, jeżeli chcecie, żebym kończyła pisać tego bloga, to spróbuję się do tego zmotywować po jakiejś przerwie. Ale jeżeli wolicie, żebym zaczęła pisać coś nowego, to poinformujcie mnie o tym, a wtedy napiszę coś na kształt prologu i zobaczymy czy was to zainteresuje. Decyzja należy do was! Much loveeee <3

3 komentarze:

  1. ja lubię wszystko co piszesz i pomysł z nowym opowiadaniem też mi się podoba więc jak założysz to od razu proszę o linka!
    możesz też kiedyś wstawić imagin o Zaynie,bo uwielbiam twoje imaginy ^^ xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. też czytam wszystko co napiszesz ,ale ciekawa jestem jak zakończy sie to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej,ale dawno mnie tu nie było ;o
    czytam to opowiadanie i zakończenie mnie ciekawi,ale jeżeli zdecydujesz się na nowe to z chęcią zacznę czytac nowe ;p
    zapraszam do siebie :*
    http://anotherxlifexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń