niedziela, 15 kwietnia 2012

Imagine - Niall

 Niall.

Jesteś przyjaciółką Niall'a , od zawsze się kumplujecie. Ty czujesz do niego coś więcej ale boisz się zepsuć waszą przyjaźń. Nie wiesz że on czuje to samo. Pewnego dnia wybierasz się do niego po szkole dać mu lekcje bo go nie było.Niestety nie zastajesz nikogo w domu. Pytasz sąsiadkę Niall'a czy go nie widziała odpowia że dzisiaj rano zawieźli go do szpitala na sygnale. Serce ci staje , rozpłakujesz się i biegniesz do niego.Jesteś w szpitalu czekasz przed salą. Wychodzi lekarz i mówi że jego stan jest stabilny więc możesz go zobaczyć oraz że za pół godziny robią poważną operację od której zależy jego życie.Wchodzisz i siadasz na krześle obok, całujesz go w policzek i mówisz że się martwiłaś. On bierze cię za rękę podnosi się i mówi : Zaraz mam operację i wiem żę mogę z tego nie wyjść więc muszę ci to powiedzieć. Od zawsze byłaś najważniejszą osobą w moim życiu, ważniejszą niż jedzenie ( uśmiechacie się do siebie ) i ja cię . . . KOCHAM ! Nie wiesz co powiedzieć, w prawdzie to twoje marzenie ale odebrało ci mowę.Nagle do sali wchodzi lekarz i nie zdążyłaś mu nic powiedzieć. Usypiają go i wyprowadzają na salę operacyjną.Chodzisz cały czas w kółko, płaczesz, myślisz, w końcu dostałaś wiadomość że operacja się udała i możesz z nim porozmawiać. Cała uradowana wchodzisz do sali. Teraz ty bierzesz jego rękę i także wyznajesz mu miłość. Jego niebieskie oczy aż błyszczą z podekscytowania. Nachylasz się nad nim i całujecie się. Zostajecie parą, a ty dziękujesz losowi za tak wspaniałego chłopaka.

_____________________________________________________________________




Jak pisałam w notce powitalnej będą też imagine , jako że nie mam pierwszego rozdziału wstawiam to.
Dla mnie średnie, ale to wy ocenicie.
Dziękuję za komentarze pod prologiem , buziaki < 333 .











5 komentarzy:

  1. Świetne.. ale to już wiesz. :D Musisz częściej dodawać posty. :p I pamiętaj o mnie http://my-life-it-one-direction.blogspot.com/ Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki , będę dodawać :)
      Ale głównie to opowiadanie .
      Czasem jak wena najdzie to imaginy będą :)

      Usuń
  3. podoba mi się ; D

    zapraszam do mnie http://directionersx8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń