piątek, 13 kwietnia 2012

Prolog

Ciemna noc, dobijająca londyńska cisza.W zasięgu mojego wzroku nie widać żądnej żywej duszy. Łagodny wiatr muska delikatnie liście w parku tworząc z nich przeróżne kombinacje. Ucichły wszystkie świerszcze i wszelkie inne żywe stworzenia. Co jakiś czas słychać warkoty silników samochodowych dobiegające z pobliskiej ulicy. Tak więc jestem sama , i w przenośni, i naprawdę. Podkulając nogi pod samą brodę zamykam oczy czując kolejną falę łez. Niestety nie mam na to wpływu, po moim zimnym policzku spływają pierwsze krople, lub jak ja to mówię moje oznaki słabości i bezradności. Będąc na skraju czuję znajomą mi dłoń spoczywającą na moim ramieniu. Odgarniam włosy z policzka spoglądając w zatroskaną oczy mojego przyjaciela.
-Jak mnie tu znalazłeś?
-Nieważne. Ważne jest to dlaczego tutaj jesteś.
-On mnie zostawił-powiedziałam niby bez większego rozczulenia, ale w głębi duszy moje serce właśnie pękało na miliony kawałeczków. Nie byłam jednak na tyle silna by po chwili się ponownie nie rozpłakać.
-Cii! On nie jest warty twoich łez-objął mnie.
-Dziękuję Harry.-Teraz potrzebowałam jego uścisku jak niczego innego.To zawsze polepszało mi humor.
-Nie ma za co, a teraz choć zabieram cię do domu.
Po śmierci moich rodziców miałam jedynie Harrego. Znaliśmy się od dziecka, kocham go jak brata. Więc gdy on wraz z czwórką wariatów, których również darzę sympatią zaproponowali mi mieszkanie z nimi zgodziłam się, nie chciałam być wtedy sama. Jak się teraz okazuje była to chyba najlepsza decyzja w moim życiu. Mam przy sobie Harrego i chłopaków, poznałam też Cornelię. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez nich.

_________________________________________________________________-



I mamy prolog :)
Dzisiaj mam dużo czasu więc dodaję ; >
Przepraszam za błędy, i mam  prośbę jak czytacie to zostawcie pod postem reakcję, dla was kliknięcie dla mnie dużo znaczy i motywuje do pisania < 3
Buziaki xx





Ahhh < 33








http://everyday-abnormal.blog.onet.pl/US-One-Direction-UK-One-Direct,2,ID463958623,DA2012-04-12,n

* Tam jest notka o całkiem innym zespole o nazwie ONE DIRECTION skandal xD

Naprawdę warto przeczytać , Nasze 1D miało zmieniać nazwę, ale Wujek Simon zapłacił żeby zostało One Direction ! *
Massive thank you uncle Simon < 333  xDD




3 komentarze:

  1. Świetny <3 Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No niesamowity. :p Teraz szybciutko dodawaj pierwszy rozdział. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku...fenomenalny ten prolog!
    świetnie go napisałaś,jestem pod wielkim
    wrażeniem :) czekam na pierwszy rozdział.
    www.steal-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń